Αυτοαξιολόγηση μεταγνωστικής ικανότητας
Aυτοαξιολόγηση μεταγνωστικής ικανότητας (ικανότητα να μαθαίνω)
Συμπλήρωσε τον ακόλουθο πίνακα, επιλέγοντας τον βαθμό στον οποίο μπορείς να ολοκληρώσεις επιτυχώς την κάθε αριθμημένη δήλωση της αριστερής στήλης.
Συγκεκριμένα, ο βαθμός επιτυχούς ολοκλήρωσης κυμαίνεται από το 1 (Δεν το καταφέρνω καθόλου) έως το 4 (Το καταφέρνω εξαιρετικά καλά μόνος/η μου).
Δεν υπάρχει σωστή ή λανθασμένη απάντηση.
Όταν ολοκληρώσεις τη συμπλήρωση πάτησε το κουμπί «Αποτέλεσμα» στο τέλος των ερωτήσεων.
Είμαι σε θέση να… | Δεν το καταφέρνω καθόλου | Το καταφέρνω, αλλά ίσως να χρειαστώ βοήθεια | Το καταφέρνω επαρκώς χωρίς βοήθεια | Το καταφέρνω εξαιρετικά καλά μόνος/η μου |
---|---|---|---|---|
1. κατανοώ τους τρόπους με τους οποίους μαθαίνω. | ||||
2. προσδιορίζω έναν μαθησιακό στόχο, καθώς και τη διαδικασία που θα ακολουθήσω. | ||||
3. εντοπίζω τις τεχνικές με τις οποίες μπορώ να παρακολουθώ αποτελεσματικά τη μάθησή μου. | ||||
4. διακρίνω τους τρόπους με τους οποίους διαχειρίζομαι τον χρόνο μου. | ||||
5. αναγνωρίζω την πληροφορία που μου παρέχεται και αναζητώ επιπλέον πληροφόρηση, όταν χρειάζεται. | ||||
6. διακρίνω τους σκοπούς και τους στόχους των μαθησιακών μου εμπειριών. | ||||
7. αναγνωρίζω τις μαθησιακές στρατηγικές που χρησιμοποιώ. | ||||
8. αναγνωρίζω ποιοι τρόποι μάθησης είναι αποτελεσματικότεροι για εμένα. | ||||
9. αντιλαμβάνομαι ποιες τεχνικές είναι αποτελεσματικές ή αναποτελεσματικές για εμένα. | ||||
10. εντοπίζω τις σχετικές στρατηγικές που μου ταιριάζουν, λαμβάνοντας υπόψη την προσωπική μου σχέση με τον χρόνο. | ||||
11. αξιολογώ την πληροφορία που μου παρέχεται και χρησιμοποιώ διάφορες στρατηγικές για την επεξεργασία της. | ||||
12. αποτιμώ τη μαθησιακή μου προσπάθεια, εξάγοντας συμπεράσματα σε σχέση με την αποτελεσματικότητά μου. | ||||
13. αξιολογώ τις μαθησιακές στρατηγικές μου, εντοπίζοντας αυτές που με βοηθούν περισσότερο. | ||||
14. συνθέτω έναν προσωπικό τρόπο μάθησης, με βάση τις στρατηγικές που έχω επιλέξει. | ||||
15. εξετάζω διορθωτικές στρατηγικές όταν εντοπίζω δυσκολίες στη μάθησή μου. | ||||
16. αναθεωρώ και αναπροσαρμόζω τις στρατηγικές που χρησιμοποιώ για τη διαχείριση του χρόνου, όταν το κρίνω απαραίτητο. | ||||
17. συσχετίζω συστηματικά και οργανωμένα τη νέα γνώση με την προϋπάρχουσα. | ||||
18. διερευνώ την ποιότητα των μαθησιακών αποτελεσμάτων μου. | ||||
19. διαμορφώνω μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνω και τη χρησιμοποιώ για να αποκτήσω νέες γνώσεις. | ||||
20. αναπτύσσω ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης, εμμένοντας στον μαθησιακό μου στόχο. | ||||
21. αναπροσαρμόζω τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνω, όταν χρειάζεται. | ||||
22. διαχειρίζομαι αποτελεσματικά τον χρόνο μου ώστε να κατακτώ τους μαθησιακούς μου στόχους. | ||||
23. υιοθετώ στρατηγικές αποτελεσματικής ενσωμάτωσης της πληροφορίας και κατακτώ σε βάθος τη γνώση. | ||||
24. αξιοποιώ την ανατροφοδότηση για να βελτιώσω τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνω στο παρόν και στο μέλλον. |