Τι συμβαίνει / Πού συμβαίνει
Η εκδήλωση Access MBA για προγράμματα Μάστερ με προσωπικές συναντήσεις, θα διεξαχθεί στην Αθήνα στις 16 Νοεμβρίου 2015. Ενημερωθείτε για προγράμματα MBA και γνωρίστε σε προσωπικό επίπεδο εκπροσώπους σχολών διοίκησης επιχειρήσεων και βρείτε το κατάλληλο πρόγραμμα Μάστερ για εσάς.
Φέτος, οι «Ημέρες Καριέρας» θα πραγματοποιηθούν στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2015 στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων. Πρόκειται για μία μεγάλη συνάντηση νέων, εργαζομένων και στελεχών, επιχειρήσεων και εκπαιδευτικών φορέων που γίνεται στην Ελλάδα.
Από το Εθνικό Θέατρο, καλούνται οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετέχουν στις εισαγωγικές εξετάσεις της Δραματική Σχολής του Εθνικού Θεάτρου 2015-2016, να δηλώσουν συμμετοχή (αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδότηση) στη γραμματεία της Σχολής του Εθνικού Θεάτρου. Οι αιτήσεις υποβάλλονται από τη Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015 έως και την Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015. Οι εξετάσεις θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015 και θα διεξαχθούν σε δύο σταδια.
Στο πρώτο στάδιο οι υποψήφιοι καλούνται να ετοιμάσουν και να παρουσιάσουν:
- δύο μονολόγους,
- ένα ποίημα
- και ένα τραγούδι
- Θα ζητηθεί επίσης να αυτοσχεδιάσουν πάνω σε δοσμένο θέμα
Στο δεύτερο στάδιο οι υποψήφιοι που θα επιλεγούν θα κληθούν να παρουσιάσουν
- δύο νέους μονολόγους
- ένα νέο ποίημα
ένα νέο τραγούδι
Θα ζητηθεί και πάλι να αυτοσχεδιάσουν πάνω σε δοσμένο θέμα
Τέλος, θα εξεταστούν γραπτά σε μια έκθεση ιδεών.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Η αεροπορική εταιρεία Emirates Airways, αναζητά προσωπικό καμπίνας και θα προχωρήσει σε αξιολόγηση βιογραφικών.
Στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί ειδική εκδήλωση, με σκοπό την πρόσληψη προσωπικού, το Σάββατο 29 Αυγούστου, στο ξενοδοχείο Electra Palace Hotel Athens ,oδός Ναβάρχου Νικόδημου 18 , Πλάκα , Αθήνα – Τ.Κ 105 57, από τις 9 π.μ.
Οι ενδιαφερόμενοι, μεταξύ άλλων, θα πρέπει να είναι άνω των 21 ετών, να μιλούν άπταιστα αγγλικά και να έχουν ολοκληρώσει τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Δεν απαιτείται ειδική πρόσκληση για την συμμετοχή στην εκδήλωση. Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν διά ζώσης το βιογραφικό τους. Εφόσον πληρούν τα κριτήρια, θα κληθούν να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής πληρώματος θαλάμου και την αξιολόγηση της Emirates, είτε την ίδια μέρα είτε την επόμενη, ανάλογα με τον αριθμό των υποψηφίων. Οι τελικές συνεντεύξεις θα προγραμματιστούν κατά τη διάρκεια της ίδιας εβδομάδας, γι'αυτό είναι απαραίτητο να διαθέτετε έτοιμα αντίγραφα των πτυχίων και πιστοποιητικών σας .
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Η αεροπορική εταιρεία Etihad Airways, που αποτελεί τον εθνικό αερομεταφορέα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, αναζητά προσωπικό καμπίνας και θα προχωρήσει σε αξιολόγηση βιογραφικών.
Στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί ειδική εκδήλωση την Κυριακή 23 Αυγούστου, στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel, από τις 14:00 έως τις 20:00.
Οι ενδιαφερόμενοι, μεταξύ άλλων, θα πρέπει να είναι άνω των 21 ετών, να μιλούν άπταιστα αγγλικά και να έχουν ολοκληρώσει τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Δεν απαιτείται ειδική πρόσκληση για την παρακολούθηση της εκδήλωσης. Οι ενδιαφερόμενοι θα περάσουν να αφήσουν το βιογραφικό τους, καθώς και μία φωτογραφία σε μέγεθος διαβατηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ανακοινώνει (http://www.econ.uoa.gr) την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση 90 θέσεων φοιτητών, οι οποίοι θα παρακολουθήσουν το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) στην Διοίκηση και Διαχείριση Οικονομικών Μονάδων και Οργανισμών (ΔΔΟΜΟ), με κατεύθυνση την Λογιστική. Η εκπαιδευτική διαδικασία που ακολουθείται στο πλαίσιο της συγκεκριμένης κατεύθυνσης είναι η μικτή, δηλαδή πραγματοποιείται τόσο με τη χρήση συμβατικού συστήματος (διδασκαλία σε αίθουσα) όσο και με τη χρήση μεθόδων εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης.
Για την απονομή του τίτλου σπουδών η χρονική διάρκεια ορίζεται σε τέσσερα (4) διδακτικά εξάμηνα. Συγκεκριμένα για το πρόγραμμα πλήρους φοίτησης η φοίτηση διαρκεί τέσσερα εξάμηνα (δύο έτη), ενώ για το πρόγραμμα μερικής φοίτησης διαρκεί μέχρι οκτώ εξάμηνα (τέσσερα έτη).
Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το ανωτέρω Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, θα πρέπει να συμπληρώσουν την αντίστοιχη αίτηση και να τη στείλουν μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά που χρειάζονται ηλεκτρονικά (ως συνημμένο αρχείο) στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή ταχυδρομικά στο Γρυπάρειο Μέγαρο που βρίσκεται Σοφοκλέους 1 & Αριστείδου, στο 5ο όροφο, γραφείο 508. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά Δευτέρα έως Παρασκευή (10:00 – 16:00) με την γραμματεία του συγκεκριμένου προγράμματος στο 210-3689453.
Η γραμματεία δέχεται αιτήσεις συμμετοχής μέχρι και τις 31 Ιουλίου 2015.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Η Coca-Cola 3Ε δίνει την ευκαιρία σε νέους αποφοίτους πανεπιστημιακών τμημάτων να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία και να κάνουν ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα τους.
Τα κριτήρια που πρέπει να πληρούν είναι:
- Πτυχίο Πανεπιστημίου σε Business Administration, Finance, Marketing, Logistics, Mechanical, Electrical, Chemical Engineering ή άλλα συναφή αντικείμενα
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών θα συνεκτιμηθεί
- Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
- Άριστες δεξιότητες χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή (Windows, MS Office)
- Δεν απαιτείται προηγούμενη εργασιακή εμπειρία. Σε περίπτωση που υπάρχει, δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 2 έτη
- Εκπληρωμένες Στρατιωτικές Υποχρεώσεις (για τους άνδρες συμμετέχοντες)
- Δυνατότητα εργασίας σε Ελλάδα και Κύπρο
Οι συμμετέχοντες παρακαλούνται να στείλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., μέχρι τις 10 Ιουλίου 2015, επισυνάπτοντας το βιογραφικό τους και μια παράγραφο μέχρι 150 λέξεις ή ένα δίλεπτο βίντεο, ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να μοιραστείς μαζί μας τις επαγγελματικές σου προσδοκίες από αυτό το πρόγραμμα.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Στη σύγχρονη αγορά εργασίας, οι συνθήκες φαίνεται να δυσκολεύουν τους νέους που επιθυμούν να ενταχθούν σε αυτήν. Η έλλειψη εμπειρίας και εργασιακών δεξιοτήτων, σε συνδυασμό με την απουσία κατάλληλων ευκαιριών για την απόκτηση των εν λόγω δεξιοτήτων, είναι ορισμένα μόνο από τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι νέοι σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Καθώς διανύουν το δύσκολο διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της ολοκλήρωσης των σπουδών τους και της έναρξης της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, χρειάζονται υποστήριξη προκειμένου να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτή την κρίσιμη περίοδο της ζωής τους.
Το Drop'pin είναι ένας νέος δικτυακός τόπος που έχει ως στόχο να τους βοηθήσει να ανακαλύψουν ευκαιρίες για την ενίσχυση της απασχολησιμότητάς τους, φέρνοντάς τους πιο κοντά σε επιχειρήσεις/οργανισμούς που μπορούν να προσφέρουν τέτοιες ευκαιρίες. Παρέχοντας συμβουλές και καθοδήγηση σε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον, το Drop'pin προσφέρεται για την ανταλλαγή ευκαιριών για νέους ανά την Ευρώπη, καθώς και για την προώθηση της κινητικότητας των νέων.
Το ΙΚΥ ως εθνικός φορέας απονομής υποτροφιών, σχεδιάζει πρόγραμμα υποτροφιών το οποίο αφορά στη χορήγηση χρηματικών υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα, διάρκειας δύο ετών, με παράλληλη καθημερινή πρακτική άσκηση στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις. Μετά το πέρας των μεταπτυχιακών σπουδών και της πρακτικής άσκησης οι επιχειρήσεις θα αναλάβουν την υποχρέωση απασχόλησης αυτών των επιστημόνων για μια διετία.
Για το σκοπό αυτό το ΙΚΥ προχώρησε στην εκπόνηση του παρακάτω ερωτηματολογίου προκειμένου να γίνει η καταγραφή των επιχειρήσεων και των αναγκών τους σε επιστημονικό δυναμικό ανά επιστημονική περιοχή και ειδίκευση. Το παρόν ερωτηματολόγιο απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις/ οργανισμούς. Καλείται να το συμπληρώσει είτε ο Υπεύθυνος Ανθρώπινου Δυναμικού είτε ο νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης/ οργανισμού.
Μετά της συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, το οποίο θα πρέπει να συμπληρώθει από τις επιχειρήσεις – οργανισμούς έως τις 5 Ιουλίου, θα αξιοποιηθούν τα αποτελέσματα με σκοπό τον άμεσο σχεδιασμό και την υλοποίηση των προγραμμάτων. Σε κάθε περίπτωση η συμβολή σας θα είναι πολύτιμη στην προσπάθεια του ΙΚΥ να δημιουργήσει Μητρώο Επιχειρήσεων και να καταγράψει τις ανάγκες τους σε επιστημονικό δυναμικό. Μετά την επεξεργασία των στοιχείων, θα ακολουθήσει δημόσια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων για πρόγραμμα υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές σε συνδυασμό με πρακτική άσκηση και απασχόληση.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ
Με ρεκόρ συμμετοχών και με τη βράβευση 10 προτάσεων, ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία», που διοργάνωσε, για πέμπτη συνεχή χρονιά, η Εθνική Τράπεζα. Ο Διαγωνισμός διοργανώνεται στο πλαίσιο του προγράμματος NBG Business Seeds για τη στήριξη και ενίσχυση της καινοτόμου επιχειρηματικότητας.
Στο φετινό Διαγωνισμό «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία», που αποτελεί πλέον θεσμό, συμμετείχαν 783 άτομα είτε μεμονωμένα ή σε ομάδες, που υπέβαλαν 422, ιδιαίτερα αξιόλογες, προτάσεις. Το 65% των συμμετεχόντων ήταν ηλικίας 18-35 ετών. Η Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα ήταν η θεματική ενότητα που συγκέντρωσε τις περισσότερες προτάσεις, ακολουθούμενη από το Περιβάλλον και τον Πολιτισμό.
Ο Διαγωνισμός διοργανώνεται από την Εθνική Τράπεζα σε συνεργασία με: το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Πειραιά, το Πανεπιστήμιο Πατρών και το Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Στην τελετή βράβευσης (5 μ.μ. της 21/5/2015) που έγινε στο «Μέγαρο Μελά» της Εθνικής Τράπεζας, παρευρέθησαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, κ. Κώστας Φωτάκης, Πρυτάνεις και εκπρόσωποι Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων καθώς και φορείς τεχνολογίας.
Στους νικητές του πέμπτου Διαγωνισμού «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία» που διοργάνωσε η Εθνική Τράπεζα απονεμήθηκαν δέκα βραβεία:
• Το πρώτο χρηματικό βραβείο είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000€) απονεμήθηκε στην ομάδα των Δημητρίου Κούρτεση και Κωνσταντίνου Μπρατάνη για την πρότασή τους με τίτλο «Goodvidio: Εντοπίζοντας και αξιοποιώντας το καλύτερο video περιεχόμενο από κοινωνικές πλατφόρμες, για την αναβάθμιση της εμπειρίας των ηλεκτρονικών αγορών».
• Το δεύτερο χρηματικό βραβείο δέκα χιλιάδων ευρώ (10.000€) απονεμήθηκε στην ομάδα των Πάρι Ζιώγκα, Δημητρίου Πιχλιαβά, Ζωής Γιαβρή, Κωνσταντίνου Αμεράνη, Παναγιώτη Γεωργακόπουλου και Δημητρίου Ροζάκη για την πρότασή τους με τίτλο «TomoTECH Studio».
• Το τρίτο χρηματικό βραβείο έξι χιλιάδων ευρώ (6.000€) απονεμήθηκε στην ομάδα των Ναταλίας Κρίτσαλη και Γεωργίου Σταυρόπουλου (2 άτομα) για την πρότασή τους με τίτλο «BLOODE».
• Το τέταρτο χρηματικό βραβείο τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (4.000€) απονεμήθηκε στην ομάδα των Δημητρίου Πουρναράκη, Σπύρου Φωτόπουλου, Νικολάου Τσίχλα και Κωνσταντίνου Βολουδάκη για την πρότασή τους με τίτλο «nimbata - call conversion tracking & analytics platform».
Έξι ακόμη χρηματικά βραβεία χιλίων πεντακοσίων ευρώ (1.500€) απονεμήθηκαν στους:
• Δαμουλιανό Άγγελο για την πρότασή του με τίτλο «Botilia.gr, ο νέος τρόπος να αγοράζεις κρασί: Μια ηλεκτρονική πλατφόρμα επιλογής και διάθεσης των καλύτερων κρασιών μικρών οινοπαραγωγών».
• Γιώργο Καρακατσιώτη για την πρότασή του με τίτλο «Acropolis Rock: one tour guide to rule them all».
• Ομάδα των Χρήστου Παναγιώτη Καρακίτσιου, Γεωργίου Καραΐσκου, Σοφίας Κορλού, Δημητρίου Τσαπέτη και Αθανασίου Λεοντάρη για την πρότασή τους με τίτλο«Geomiso, του Πρώτου Ελληνικού Λογισμικού Ισογεωμετρικής Ανάλυσης».
• Ομάδα των Αθανάσιου Κοσμίδη, Βασιλείου Παΐρακταρίδη, Αλέξανδρου Γιαμά, Παναγιώτη Βιδάλη και Παρασκευά Κοσμίδη για την πρότασή τους με τίτλο «Care Across: online δίκτυο ενημέρωσης και στήριξης ασθενών με καρκίνο, το οποίο ενισχύει την έρευνα κατά της νόσου».
• Ρόζα Μαρίνα Μέλλου για την πρότασή της με τίτλο «Classfund».
• Ομάδα των Αθανασίου Παπαδημητρίου, Βιργινίας Βυζαντίου, Βασιλικής Γούλου και Ευσταθίου Τζάρου για την πρότασή τους με τίτλο «giaola.gr: Νέα διαδικτυακή πλατφόρμα για αναζήτηση, εύρεση και αξιολόγηση επαγγελματιών που προσφέρουν καθημερινές υπηρεσίες, με πρωτοποριακό online προγραμματισμό ραντεβού».
Επιπλέον, δόθηκαν δέκα tablets στους συμμετέχοντες των οποίων οι προτάσεις προκρίθηκαν στη Β’ Φάση χωρίς να προκριθούν στη Γ’ Φάση.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ανακοινώθηκε επίσης η έναρξη του έκτου Διαγωνισμού «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία». Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα του Διαγωνισμού www.nbg.gr/ibank/innovation καθώς επίσης και στη σελίδα του Facebook www.facebook.com/ibanknbg, όλες οι λεπτομέρειες του έκτου Διαγωνισμού «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία».
Σελίδα 2 από 5